Zadania – Bankomat – modelowania zachowania systemu

Na stronie z zdaniem znajdziesz opis sytuacyjny. Wykonaj poniższe zadania:

Zadanie 1.4 – diagram aktywności

Narysuj diagram aktywności obrazujące scenariusze wypłaty i wpłaty gotówki do bankomatu.

Zadanie 1.5 – diagram maszyny stanowej

Narysuj diagram maszyny stanów dla bankomatu. Uwzględnij następujące stany:

  • gotowy do wypłaty
  • brak gotówki
  • brak połączenia z bankiem
  • blokada karty (wielokrotnie podano zły pin)
  • w trakcie wypłaty

Zadanie 1.6 – diagram sekwencji

Zaprezentuj (bazując na diagramie klas) scenariusze wypłaty i wpłaty gotówki do bankomatu.

 

Zasady przygotowania zadań

  1. W ramach kursu możesz przygotować modele w Enterprise Architect lub innym narzędziu do modelowania. Sprawdzam pliki  z Enterprise Architect (eap).
  2. Diagramy wyślij w pliku EAP – lub jako obrazki wklejone do edytora tekstu (Word, Open/LibreOffice)
  3. Prace prześlij na adres mailowy michal@wolski.pro
  4. Opisz proszę co zostało zrobione np:. Michał zweryfikuj diagram klas i obiektów.
  5. Po otrzymaniu zadania potrzebuję kilku dni by odesłać odpowiedź. Odpowiedź otrzymasz na maila, z którego wysłany zostało zadanie.

Plik do pobrania

Zadanie możesz przesłać w niniejszym pliku (wypełnij odpowiednie sekcje):
Modelowanie w UML - bazowa struktura repozytorium

lub inny, który sukcesywnie był przez Ciebie rozwijany w ramach realizacji tego kursu.

Zadania prześlij zgodnie z harmonogramem.

Zakończenie

Jeśli zadanie jest zrobione lub chcesz je pominąć, naciśnij przycisk “Zrobione”. W ten sposób dasz znać, że zadanie jest ukończone.

Scroll to Top