Zadania – Bankomat – model przypadków użycia

Na stronie z zadaniem znajdziesz opis sytuacyjny. Wykonaj poniższe zadania:

Zadanie 1.1 – diagram przypadków użycia

Zidentyfikuj aktorów wchodzących w interakcję z Bankomatem

Opisz minimum 3 przypadki użycia w zakresie:

  • Nazwa
  • Krótki opis
  • Warunki początkowe i końcowe
  • Scenariusze główne i alternatywne

Zasady przygotowania zadań

  1. W ramach kursu możesz przygotować modele w Enterprise Architect lub innym narzędziu do modelowania. Sprawdzam pliki  z Enterprise Architect (eap).
  2. Diagramy wyślij w pliku EAP – lub jako obrazki wklejone do edytora tekstu (Word, Open/LibreOffice)
  3. Prace prześlij na adres mailowy michal@wolski.pro
  4. Opisz proszę co zostało zrobione np:. Michał zweryfikuj diagram klas i obiektów.
  5. Po otrzymaniu zadania potrzebuję kilku dni by odesłać odpowiedź. Odpowiedź otrzymasz na maila, z którego wysłany zostało zadanie.

Plik do pobrania

Zadanie możesz przesłać w niniejszym pliku (wypełnij odpowiednie sekcje):
Modelowanie w UML - bazowa struktura repozytorium

lub inny, który sukcesywnie był przez Ciebie rozwijany w ramach realizacji tego kursu.

Zadania prześlij zgodnie z harmonogramem.

Zakończenie

Jeśli zadanie jest zrobione lub chcesz je pominąć, naciśnij przycisk “Zrobione”. W ten sposób dasz znać, że zadanie jest ukończone.

Scroll to Top