StarUML Rozdział 1. Opis StarUML

Rozdział ten zawiera podstawowe informacje o StarUML. W rozdziale tym przeczytasz o:

  • Co to jest StarUML
  • Podstawowych cechach
  • Wymagania sprzętowe

Co to jest StarUML

StarUML? jest narzędziem wspierajacym UML (Unified Modelling Language). Opiera się na wersji 1.4 UML dostarczajać 11 różnych diagramów z wybranymi elementami notacji UML 2.0. Narzędzie to aktywnie wspiera MDA (Model Driven Architecture) po przez odpowiedni profil projektu UML.
StarUML? zawiera persanolizowane środowisko użytkownika i pozwala na rozszerzanie swojej funkcjonalności. Stosowanie StarUML?, jednego z wiodących narzędzi do modelowania, gwarantuje maksymalizację wydajności i jakości projektu.

Pełna personalizacja narzędzia

StarUML  pozwala pełną na personalizację środowiska użytkownika w zakresie metodologii wytwórczej aplikacji, platformy projektowej i języka implemenatcji.

Wymagania systemowe

Poniżej zawarte punkty stanowią minimalne wymagania systemowe pozwalajace na uruchomienie StarUML?.

  • Intel? Pentium? 233MHz lub więcej
  • Windows? 2000, Windows XP?, lub nowszy
  • Microsoft? Internet Explorer 5.0 lub nowszy
  • 128 MB RAM (256MB zalecane)
  • 110 MB na dysku twardym (150MB na dysku twardym)
  • CD-ROM
  • monitor SVGA lub lepszy (zalecana rozdzielczość 1024×768)
  • mysz lub inne narzędzie wskaźnikowe
Podobne wpisy
StarUML Rozdział 11. Interfejs użytkownika

Ta sekcja opisuje szczegółowo okna w StarUML?. Okno główne Menu Paski narzędzi Okno Dialog Box Okno podręczneRozdział nie został przetłumaczony więcej

StarUML Rozdział 10. Drukowanie

Ten rozdział opisuje zagadnienia związane z drukowaniem diagramów: ustawienia strony, różne metody drukowania diagramów, oraz podglądu druku. Ustawienia Strony Drukowanie więcej

StarUML Rozdział 9. Weryfikacja Modelu

Ten rozdział opisuje kontrolę modelu oprogramowania: metody kontroli oraz przepisy używane przy kontroli. Weryfikacja Modelu Reguły Dobrego Formułowania Weryfikacja Modelu więcej

StarUML Rozdział 8. Generowanie kodu i dokumentów

Rozdział ten opisuje podstawy generowania kodu źródłowego i dokumentów. Podstawowe założenia Generowanie przy pomocy szablonów Instalowanie i odinstalowywanie szablonów Rozdział więcej

Reklama
MODESTO - licencje Enterprise Architect

1 komentarz dla “StarUML Rozdział 1. Opis StarUML”

  1. Na stronach podręcznika do StarUML przydałaby się nawigacja do części poprzedniej i kolejnej podręcznika.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top